Wskazówki dotyczące gry Dark Souls 3-podstawowe misje # 024


Schody prowadzące w górę budynku
Po wyjściu z budynku idź w lewo. Przejdź się i użyj drabiny (F na mapie), aby dostać się na pierwsze piętro. Na górze zacznij iść w lewo. Zejdź na półkolisty dach i wejdź do lokalizacji po prawej stronie. Znajdziesz śpiącego potwora (z ręką zamiast głowy). Możesz obejść go przy ścianie po lewej stronie. Za pomnikiem pośrodku znajdziesz skrzynię wyrazu twarzy, za którą otrzymasz katalizator Logana (G na mapie). U podnóża pomnika po stronie potwora znajdziesz zestaw dworskich czarodziejów .

Jeśli pójdziesz do schodów po prawej stronie, które prowadzą w dół, dotrzesz do ciała ze śmieciami. Za nimi zobaczysz obszar (3 na mapie) przy okrągłych ruinach budynku, który odwiedziłeś na początku lokalizacji. Wróć do pokoju z potworem i idź do wyjścia. Następnie idź w prawo, gdzie zobaczysz schody prowadzące w górę (5 na mapie).

Wróg na dachu może atakować zarówno z dystansu, jak i z bliskiej odległości
Skorzystaj z nich. W pewnym momencie schody rozciągną się wzdłuż ściany po lewej stronie, a po prawej stronie zobaczysz dach budynku. Wejdź na niego i przygotuj się do walki z mnichem. Może cię zastrzelić z daleka, więc uważaj na magiczne kule. Z bliska przeciwnik może blokować ciosy kijem i atakować bezpośrednio lub uderzać w ziemię bronią, która również zadaje obrażenia. Lepiej jest unikać, abyś znalazł się za nim, gdzie możesz zadać mu kilka ciosów i odskoczyć.

Otrzymasz Logan Scroll za pokonanie wroga . Na drugim dachu po prawej stronie znajdziesz zestaw trujących strzał . Warto również wejść do Kopuły na dachu (H na mapie), gdzie walczyłeś i zeskoczyłeś. Dotrzesz na szczyt pomnika w miejscu z potworem (opisanym powyżej). W górnej części pomnika znajdziesz gniew bogów . Jeśli skorzystałeś z tego przejścia, wyjdź ponownie na zewnątrz i idź do schodów po prawej stronie.

Podążaj za nimi przez całą drogę, aż dotrzesz do miejsca, które już znasz - Irithyll Dungeons . Znajdziesz się w miejscu z gigantem (J na mapie) i korytarzem prowadzącym do klucza straży więziennej (I na mapie). Następnie będziesz mógł wrócić do lochów z kilku różnych lokalizacji, w tym drabiny z lokalizacji z wyrazem twarzy (K na mapie).

Przeklęty kapitał: dostać się do szefa

Zobacz, gdzie się udać, aby dostać się do giganta Jorma.

Mijając ruiny okrągłego budynku w zbezczeszczonej stolicy, możesz iść w dwóch kierunkach. Jeśli skręcisz w lewo, po chwili dotrzesz do krawędzi, na której zaatakuje cię kamienny gargulec. Droga za nim w końcu prowadzi do alternatywnego wejścia do lochów Irithill , gdzie znajdziesz Klucz do straży więziennej (I na mapie), który pozwala otworzyć wcześniej zamknięte przejścia w tym miejscu, w tym bramę do celi Carli. Homemade porn https://www.amateurest.com/ USA.